Friday 14 October 2011

SaBtU oH sAbTu....


15/10/2011
11.02 am
SABTU
PEJABAT BMM FKT
Ape kes aku keje hari sabtu…kne kencing je kta bos jepun nk dtg hari nie…nasib baek hari nie byk bnde yg boleh aku study kt opis nie…kurang la msa nk update blog…haha...ape ceghite yob menanges smlm kt ipoh…angin gak teman kalo g stadium...kalo pegi la…haha…xpe2 cbe taun dpan la yob…mlam nie ade satu lg game best kt BPL…dh tntu team THE REDS aku lwn syaitan merah…dh nma pn syaitan tentu xleh mng…haha…aku de ceghite psl minded org malaysia yang xsetaraf dgn nmanye manusia…silap2 IQ cimpenzi lg tinggi drpd org yg ak jmpe semlm…mlm td aku g larkin amek member aku…jem pnya la truk kt terowong nk ke jusco tebrau kalo dari kota tinggi…kes nye ade kete rosak kt dlm terowong tu…drpd empat lane ptut jd dua lane…tmbh kete rosak trus jd satu lane…yang aku nk ceghite nie psl driver lori yg sengal xreti nk sabo…dh tentu kete org tu rosak bole die nk hon sepanjang terowong tu…gileeee…start org lain bengkek ngn lori tu…trus jd pesta hon dlm terowong….yg ak kesian ade budak kecik dlm kete rosak tu…cuakk je tgk budak tu…mane xnye ramai yg hilang akal jap…mne diorg letak diorg nye otak aku pn xtau…yg lg aku xphm kreta dari dpan pn nk join pesta hon…ape kejadah diorg xjem pn nk hon…sepnjg terowong plak tu…lalu  laju2 hon…gile…dalam terowong bunyinye begaung dh mcm perang lemah…lemah…lemah btol pemikiran org yg aku jmpe smlm kt terowong tu…kalo kete diorg yg rosak ak rase mahu diorg mngamuk dlm terowong tu…kot ye pn diorg nk cpat xyh smpai nk jd binatang…mana sifat kemanusiaan diorg…pikir2 kn la ea kalo kte plak yg kne…
Salam……..

1 comment:

  1. azmil seorang menatang peliharaan yang gile
    sekian...

    ReplyDelete