Friday 14 October 2011

KEEP it UP =p

14/10/2011
 4.23 pm
JUMAAT
PEJABAT BMM FKT

Ape tah aku nk wat tuk entry hari nie…bdak laen semua dh gerak wat keje..bz plk tu…attitude mcm tu yang ptut ade dlm rakyat Malaysia baru boleh berjaya. Jgn nk tngu bos suruh baru nk wat keje…xbleh harap langsung mcm tu la ayat yg ptut aku ckp kt dri sndri. Pagi td ak dgar kt radio era psl isu short form bdak zaman skrang nie mse taip msg…bkan ape aku cume trpikir blk…org paham ke kalo aku taip mcm nie…ak rse xla susah sgt short form yg aku gne nie..stkat nie xleh lwn la bdak2 skrang pnye short form..kalo bce msg adk aku ngan mmber2 die mmang xphm..dh mcm bhsa alien ha…mne tah diorg blajar…kalo bagi bapak aku bce msti lngsung dia xphm. Bnda mcm nie la kte nk kne pikir btapa cpatnya dunia berkembang…teknologi dh makin canggih..blogers pn dh ramai…haha…mcm2 dh maju tapi stakat mane kite punye tahap pimikiran…setaraf xdgn kemajuan yg kte nk kejor…tp ak tkot sbnrnye makin maju dunia rsa mkin cpat nk kiamat…lg pn zaman rasulullah s.a.w dulu umur dunia nie dh mcm prmpuan tua yg brtongkat…kalo skrang xtau la mcm mne…so kalo xnk trcicir dlm dunia moden nie kne la keje kuat mcm nk idup seratus taun…bla nk bribadat plak…mcm nk mati esok…mane nk cari manusia yg ade kualiti mcm tu skrang nie…tabik spring kalo ak jmpe org mcm tu…waa…serius la plak idea yg ade dlm pale otak aku tyme nie…bkan ape ari jumaat la katakan…haha…tu satu lagi tabiat org melayu(include aku..haha)…nk wat baek tngu ari jumaat…mntk maap tngu raya..layu seyh…so ak masuk sket bab2 duniawi plak ea…mlm nie team bola yg ak support kne maen mati2an la tuk pastikn team diorg xhilang lg sorg supporter…haha…xpe2 kalah mng blkng cte…bola je pn bkan bleh bwk ke kubur…so ak kasi preview sket la utk malam nie…haha…blajar dri sokernet nie...walopun tim teman teghuk season nie…sokong ttp sokong…teman bkan nk ceghite psl sejarah tim teman lwn tim Selangor nie…bior yg lepas tu lepas…teman nk ceghite mlm nie pnye game…bkan ape, teman jumpe cekgu jan mase semayang jumaat td…trus dingajk ngnum kt warong…smpt jgk teman nanye psl game mlm nie…dkabornye kompem mng…teman idak la nk caye sgt…tp dh coach nye kabor cegitu…tapi mlm nie game mesti best…enjoyyy

Salam…

No comments:

Post a Comment