Monday 26 March 2012

....Dimana iLhAm?????


Salam,

Dimana ilham…aku perlukan ilham…mana hilang nya ilham….ape kebenda ilham nie…sepisis manusia ke…arghhhhhhh…..penting ke untuk seorang penulis memiliki ilham….so mana nk dapat ilham nie…boleh beli kt maidin ke…hatta giant or jusco xde jual kalo kite cari…perlu ke aku ngamuk kt kerajaan yang tak subsidize kn ilham untuk rakyat jelata…dh la bantuan lima ratus ringgit pn xdpt…ape kes kerajaan xmo amek ati rakyat..nk kalah pilihanraya lettew....watde la ilham nie…nk kne  report polis nie kalo still xjumpa ilham….adakah ilham sendiri yang merancang kehilangan beliau…jgn nk buat pasal ko ilham….sndiri lari sampai sempadan thai pastu report polis kata kene kidnap…siap la ilham kalo aku dapat…tolong2 aku still ngarott tah hape benda….dr taun lpas lg aku wat entri....tapi still xde direction….tapi aku yakin and tau satu yang pasti….sesungguh nya ilham tu datang dari YANG MAHA ESA….tu memang aku xleh nk nafikan lg…..so sbg hamba allah yg lemah nie…aku masih berharap akan kurniaan rahmat dari YANG MAHA PEMURAH untuk ilham2 yang mendatang….tu je yang aku leh ngarott time2 sangap bantal cmnie….see yaa

SALAM

No comments:

Post a Comment