Thursday 20 October 2011

MENGAROTT 2....


20/10/2011
4.30
RABU
PEJABAT BMM FKT

Siput sepet tol la…tak de pun…makan nasi ayam…akan datang…die nk nama…LED lambung2…ape la…skali btol2 lkat…raya blk bngla…tak baek mrh2…cmne la kt rumah….mane ade…aku igt reciver sape jga…kta nk glamours… post kt fb kawin ngan foreigner…dasyhat seyh…ok la kte leh wat charger lu…ko bace kt mane…bende dh delay…eyeke cmne ko nk buat…hum…hum…tapi ko tgk lu priority  ye…satu hari slase…satu hari isnin…depavali 26 so smt 27 smpai 30…maybe this leakage ka…here…here…inside…fluks until mic…now wa this already become ng sample ka…hait hait hait…ano surewa itsumo mondai…laapar la…racing seyh minah tu…die kalo nk lumbe ikut tayar blkng…ko kedekut ngan aku seyh…kta dh habes dh habes…eh bagi la…abg x mntk kn….duit lebih ade kn….tipu dosa…kn ade tokey die dlm tu…bulan nie ramai yang nk cuti….sape la lpas nie aku nak mrah…asyik ank saket je…tau x ank…ko kne kre cmtu la…jgn dpt skali sudah…die henjut jugak…plan satu taun sorg je boleh cuti…staun ank kuar dua…cek2 bkan ank kembar…masa kte wat prototype dulu…btol die x cooper dari td pasal benda tu….lepas tu stencil…ruparupanya japan mistake…skrang dua je bnde nie…ikutkan data nie…nie die nye spec…macam mne die boleh jawab…ini pun minus sebulan…hahaha….helo….shahril…itu hari kawan nk mntkkn scarp kn satu set complete….orait trima kasih…alamak….berhabuk seyh ckp jepun….cume yg blah nie susah…
Dok pehe…hahaha…tu ayt yg kuar dr budak2 opis aku...mane yg smpat la aku taip….

Salam…..

No comments:

Post a Comment