Wednesday 28 March 2012

ga WAT?????


SALAM,

Serabuttttt....pe yang korang buat tyme2 mcm nie…tentunya ular2 baca blog org kn…tau dah…hoho…hari nie aku rasa nak cite pasal Zaman gawat la….gawat sana sini ha dalam idup aku skrang….maklumla dah ujung2 bulan…haha…malam pn dah start makan megi…pe kes dh keje pn mkn megi…alasan munasabah yg aku boleh bg sbb aku yang malas nak masak n kemas balik lepas tu…baru tau la macam mana penatnya jd org suri rumah nie kalo nak bagi makan laki n anak2…so bagi sape2 yang ada isteri or ibu wajib appreciate diorg seadanya…ingattttt…ble dh jatuh hukum wajib kalo xbuat bedosa…hakh3….berbalik cite Zaman gawat….ape kes dh melarat sampai ke kilang aku nie….arghhhhh….mula2 dh start cut ot….pastu dngar rumors nk cut man power plak…arghhhhhh….tyme2 nie la wayang tinggi production memainkn peranan penting….wayang sape paling best menjamin survival idup kt kilang….hakh3….selain tu ayat2 kipas bos kene up to date n power….kalo tak kompem jd mangsa cut man power….ape kesssss….hakh3…xksah la…janji gaji masuk even though next2 month blom tentu lg…..hoho…xpe la….cut pn cut la….nk watcmne kalo dh naseb badan(tp dh start tu buka jobstreet)….tapi kalo xdapat pampasan mmng bole menimbulkn kemarahan…hoho…nk pampasan aje….hope kilang aku nie Berjaya la menempuh zaman2 gawat nie…..cayok2….tu la cite Zaman gawat aku tyme nie….korunk ada ke gawat2 nie?....ape celop kalo xde….x mencabar langsung idup…hoho…lagi satu…yang pasti…..allah menguji setakat yang kite mampu….igt tu der stakat yang kite mampu je….so sape2 rasa berat dgn ujian allah tu diharapkan bersabor la….sbb allah tu MAHA PENYAYANG….allah sayang akan hamba2nya…sbb tu ujian allah hanya stakat yg kte mampu…kalo kte rasa tak tahan….igt allah MAHA MENGETAHUI….allah tau stakat mana kemampuan kite….so nasihat nie utk diri sndiri dan korunk2….saBORRRRRRRR….

SALAM…

No comments:

Post a Comment