Monday 13 February 2012

ProCrastiNation...ye dok =p


Serabut pale otak…tlg la stay positif untuk hari ini…nasib baek ade tempat nak ngadu…ya allah hanya engkau yang maha mengasihani dan maha mengetahui…berikan aku kekuatan…kekuatan untuk menghadapi ujian mu…aminnnnn…memang rasa besalah btol…tyme2 susah mcm nie baru nak igt kt tuhan…aku hope allah permudahkan lah segala urusan..sebab dia lbeh tau mana yang terbaek utk aku…arghhh…ape kes ape kes…blog nie dh jd tempat luahan hati ha…mngarott…xde topic yg manarik la hari nie melainkan aku kne keje hari sabtu…haha…normal la der keje hari sabtu…tu pn poyo nk cite…baru aku ingat aku x byar lagi duit ptpn tuk bulan nie…jap ea bro…gua setel utang lu…crab…kad atm rosask lagi…die suruh tukar la tu…ngarott la maybank nie...malas nye nk byar kalo xleh wat online…arghhh…cmne aku lupe nk post entry nie hari sabtu ari tu…terpakse la aku sambung tuk monday entry nye…ye dok ye…xde mood la nk cite isu2 semasa…maklum la Liverpool dh kalah ngn man united…weken ari tu…hoho…teruk bebnor minded org malaysia skrang nie…kalo aku pn org malaysia kire nasehat nie tuk aku gak la…fanatic bnor sokong club epl…sampai kt radio pn promote club2 epl…mane xnya kalo dh PM pn satu kepala…jgn kne ISA sudah la sbb tulis kt blog nie…hoho…kalo la sokong kelab2 kt Malaysia semangat mcm tu kn bgus…tp xyah smpai nk pkul2…nie aku tgk sampai bertumbuk ha…kalo korang xcaya try search kt u tube…tgk minded org Malaysia cmne…aku pn xleh nk ckp pe sbb aku xde kt sna…mane tau dr kutuk2 pasal bola trus masuk hal2 peribadi…tu yang trus betumbuk tu…aku nye andaian la…hoho…hal sbnar diorg jela yg tau…tp xprlu la smpai brtumbuk kn…semua bleh setel tepi ape…kalo la diorg bertumbuk pasal nk tegak kn agama ke baru leh dterima akal…pape jela…xkaco aku sudah…pe yg aku ngarott nie…nk g rehat…minum jom…see yaa

Salam….

No comments:

Post a Comment