Tuesday 1 November 2011

01/11/2011,,,,BAJET CUN =P


01/11/2011
Tuesday
PEJABAT BMM FKT

Waa..kt mane mane org cte pasal tarikh hari nie…pe yang bes nye…xde pn yg special….1.11.11…sory la sbb xdpt nk update psl catatan harian sbb xde bhn nk tulis…hari nie aku ceghite psl kebakaran kt umah jiran sebelah hari sabtu lpas…dahsyat tu xla dasat mane pn tp ngeri gak la kalo dh rumah jiran sebelah yang terbakar…ko jd xtntu hala n xbrdaya nk selamatkn rumah ko…walaupn sekadar rumah sewa la katakan…huhu…naseb baek kt kawasan rumah aku tu ade brader2 bomba...xpn bomba yg dh brsara…ade gak guide tyme2 kecemasan mcm tu…respect tol la tgk cara bomba kawal n padam kebakaran tu…semua ikut standard procedure…terasa mcm nk g je tevew pegawai bomba(p/s:14hb11 nie dpt pngln dr spa g fizikal test tuk jd pngusa bomba)….haha…tp pe yg bes nye bile kne musibah mcm nie kte boleh tgk semua jiran2 unite la…jrg dpt tgk suasana mcm tu…nk plak jiran yg rumah terbakar tu india…sblah kiri cina, kanan rumah aku la…baru satu Malaysia la…hoho…hikmah terbesar musibah yg melanda kejiranan aku nie adalah……jiran2 stat dh knal aku…haha…maklumla bru masuk dua bulan…bujang plak tu…ssape nak knal….acik2 yang baek hati thanks la support air sejuk ngan kuih2 utk brader2 bomba yang melepak kt dpan rumah aku….nk tngu aku hidangkan air ngan kuih memang xpdt jep…hoho…lpas api padam…pesta borak2 start kt dpan rumah….meriah seyh siap ade jamuan lg….maklumla acik2 sebelah nak gak bodek2 brader2 bomba…baru dpt bhn nk borak ngn jiran2 nnti(include aku)…haha…mngu nie bz sket la rsa….so sory la kalo xdpt nk update…lgpn kepala tgh piker sal keje je….xde bhn nk tulis….papepn sku try the best la tuk mengarottttt kt blog nie….hahahaha

Salam,

No comments:

Post a Comment